vineri, 12 aprilie 2013

REGLAREA CORECTA A RETROVIZOARELOR

Stiam de mai de mult de aceasta metoda de reglare a retrovizoarelor. Dar din pacate nu mai aveam in arhiva mea de mesaje aceasta prezentare (vezi mai jos).
Acum ca am reprimit-o de la un coleg (caruia ii multumesc pe aceasta cale) m-am gandit ca ar fi de folos si celor care nu stiau de acest lucru.

Asadar iata postarea de fata!!!
Enjoy it!

Eu personal mi-am reglat in felul acesta oglinzile retrovizoare cred ca de mai mult de un anGarantez ca vizibilitatea este mult imbunatatita!!!
Spre exemplu, atunci cand masina din spate "dispare" din retrovizoare ii vad imediat botul cu coada ochiului!!! 
Deci, intr-adevar unghiurile moarte sunt reduse substantial!
La fel de adevarat este si ca mi-a trebuit ceva vreme sa ma obisnuiesc cu aceasta reglare a oglinzilor!!! Ma simteam aiurea cand nu vedeam laterala masinii!!
Cu toate acestea, m-am obisnuit intr-un final, iar acum imi este foarte greu sa conduc atunci cand urc intr-o masina cu oglinzile reglate in varianta "sa vezi laterala si coltul din spate al masinii".
Cu oglinzile reglate dupa noul model garantez ca se vede foarte bine si laterala masinii daca inclini un pic capul!! Si sa nu uitam ca avem nevoie sa vedem "laterala si coltul" masinii in special atunci cand parcam si dam cu spatele. Adica atunci cand viteza autovehicului este redusa si este putin probabil sa facem accidente. In schimb de o vizibilitate mai buna si unghiuri moarte reduse avem nevoie atunci cand ne deplasam cu viteze relativ mari!!! Cu oglinzile reglate pe "lateral si colt" esti nevoit sa inclini capul spre oglinda pentru a vedea si ce este in unghiul mort! Acest lucru nu este prea recomandat cand mergi cu viteza pentru ca practic pierzi din vedere drumul din fata, crescand astfel probabilitatea de a face accident. 
Acest lucru cred ca este un motiv in plus pentru pozitionarea retrovizoarelor dupa noul model!
Prin urmare recomand aceasta reglare!

Dar ca intotdeauna, decizia va apartine!


2 comentarii:

  1. o reglare corecta a oglinzilor aduce vizibilitatea in spate la aproape 160 de grade motiv pentru care multi soferi nu mai intorc capul peste umar sa se asigure ,iar candidatii la soferie care procedeaza in acest fel sunt depunctati pe motiv ca nu sau asigurat , gresit si ilegala reactia agentului examinator dupa parerea mea .

    RăspundețiȘtergere

comentati, comentati, comentati!!